czwartek, 27 lutego 2014

mydło alep

Mydło Alep jest najbardziej czystym mydłem bez dodatków chemicznych czy perfum. Jest więc hypoalergiczne.
Jest mydłem roślinnym, bez tłuszczów zwierzęcych czy mineralnych. Nie zatyka porów, pozwala skórze oddychać. Nie zawiera barwników, środków utwardzających czy zapachowych.
Jego bazą są dwa oleje, najbardziej szlachetne, najlepiej działające na skórę: oliwa z oliwek, która odżywia i nawilża, laurie (olej laurowy tłoczony z jagód wawrzynu) dla jego właściwości leczniczych i pielęgnacyjnych. Całkowity minimalizm przy jednoczesnym doborze najlepszych składników. Proces produkcji tego mydła nie zmienił się od setek lat i mydło nadal wytwarzane jest tradycyjnymi metodami i suszone na słońcu przez 9 miesięcy.
Mydło Alep jest bardzo delikatne nawet dla skór, które nie tolerują żadnego kosmetyku."
(Źródła: kafeteria.pl, news.webwweb.pl)
Zmianom pielęgnacyjno - oczyszczającym towarzyszyły oczywiście zakupy.
Po testach mydła od Kropeczki33 dwa nowe, zamówione mydełka Alep są już w drodze!!! :-) dla mojej skóry jest rewelacyjne! Dawno nic tak dobrze nie oczyszczało mojej cery i przy tym jej nie wysuszało. Wkrótce napiszę coś więcej o mydełku Alep, póki co kilka zdjęć mydełka od Kropeczki.

Urzekająco przeplatające się kolory mydła, układ przypomina mi znany minerał - agat ;-)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz